Met nog 1 wedstrijd te spelen in de veldcompetitie heeft Revival-1 (en ook 2) personele problemen. Meespelen van Eltjo Lozeman (blessure) lijkt onzeker, terwij Bas Ringeling zeker niet mee kan spelen vanewge een blessure. Maren ten Ham doet waarschijnlijk niet mee (ziekte) terwijl Bertine van de Mheen er zaterdag 12-10 niet bij is. Dus liggen er kansen voor talenten uit het tweede en zullen in ieder geval Femke Berkhof en Mats van de Glind reserve zitten of meespelen. Ook Rink van Domselaar neemt plaats op de bank. Tegenstander is Kesteren, de koploper en inmiddels kampioen, omdat zelfs bij winst van Revival zaterdag, Kesteren nog een minieme marge zou hebben van 1 punt voorsprong. Een puzzel dus voor trainer Douwe Jan van Goolen, maar Revival heeft niets te verliezen en kan er gewoon vrijuit in knallen zaterdag om het Kesteren lastig te maken.

Revival 2 van trainer Michel Spanjer speelt haar laatste wedstrijd al om 12.30 uur in IJsselstein tegen Fortissimo en ook de andere Revival teams spelen uitwedstrijden.

Ontdek meer van K.V. Revival

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.