REVIVAL MINI’S

Mia van ’t Land
Lotte van de Born
Fenna van de Braak

De Mini’s is een groep voor kinderen van 3 tot 6 jaar. Kinderen kunnen zo op een laagdrempelige manier kennismaken met sport. We willen ze laten ervaren dat sporten vooral leuk is.

Waarom al sporten op zo’n jonge leeftijd?
Het is belangrijk dat kinderen al jong ervaringen opdoen in het samen met andere kinderen bewegen. Dit is goed voor zowel de motorische als de sociale ontwikkeling van kinderen. En het maakt hen spelenderwijs bekend met de sociale normen en waarden op en rond het sportveld.

Wat leren ze op de trainingen?
Als club vinden we het belangrijk dat kinderen zich veilig voelen op ons veld en een duidelijke eigen plek hebben binnen de vereniging. Dit is de basis voor sportplezier, wat we zo jong mogelijk willen stimuleren. We leren de kinderen spelenderwijs omgaan met de bal en gebruiken verschillende spelvormen.

Nieuwsgierig?
Kom gerust een keer meetrainen! Gedurende het veldseizoen op woensdag van 17.15 – 18.00 uur op het korfbalveld van Sportpark Overbeek en in het zaalseizoen op woensdag van 17:00 – 17:45 in de gymzaal aan de Sandersstraat.

Trainers:
Marieke van de Braak