Revival-1 start zaterdag de zaalcompetitie tegen DUKO in Duiven. De voorbereiding is rommelig verlopen vanwege ziekte van enkele spelers, en momenteel van de trainer, Albert Kuijsten.

Zo is het meespelen van routinier Eltjo Lozeman nog onzeker. Wel zijn er ook een paar lichtpuntjes, want Wilko Jansen heeft na een enkelblessure weer meegetraind evenals Laura Ringeling na een schouder operatie. Maar ook voor deze spelers komt de eerste wedstrijd wellicht nog iets te vroeg. Het zal nog even puzzelen worden in het team van aanvoerder Ilse van ’t Bosch, dat op het veld nog niet wist te winnen, maar er wel een aantal maal dichtbij was. Duko, een slechts 13 jaar jonge, maar inmiddels grote club uit groeigemeente Duiven, deed het met 7 punten uit 8 wedstrijden duidelijk wat beter. Aanvang is om 16.50 uur in het Triominos sportcentrum in Duiven. Komt dat zien zouden we normaal zeggen, maar helaas… publiek is niet toegestaan. Wie weet is er een live-stream of iets dergelijks?

Revival-2 is nog vrij, zij starten een week later.