We zijn er klaar voor: warmgelopen, gerekt, gestrekt en ingeschoten. Revival F1 staat op scherp! Onze allereerste wedstrijd speelden we ook tegen Woudenberg, dus “we kennen ze al”.

Woudenberg is ook wakker, het staat al snel 3-0 😬. Wij hebben een Superspeler en scoren de 3-1 πŸ₯³. En de 3-2 πŸŽ‰βš½οΈ. De doelpunten gaan hard: 5-2.

We scoren het eerste doelpunt na de rust, Woudenberg scoort meteen daarna 6-3. Onze superspeler komt nu in actie. Het is spannend voor de supporters, genoeg te zien πŸ˜€.

RUST bij 10-3

Volgens Woudenberg staat Revival dik voor πŸ˜€. Straks even kijken hoe de uitslag is ingevoerd πŸ˜‰. De stand is nu 7-11, alweer 4 doelpunten gescoord! Onze topscore was 5 doelpunten in 1 wedstrijd, record verbroken!

En zelfs het 8e doelpunt is binnen! En nummer 9 πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³

Eindstand 15-9