Revival-1 speelt morgen een uitwedstrijd in Ermelo tegen Dindoa. Dat lijkt een kansloze misse, gezien de uitslag in de eerste ronde in de Veluwehal, toen het terschuurse achttal kansloos verloor met 13-30. Volgens trainer Bert van Drongelen is het nu dus zaak om niet te worden overrompeld zoals in het eerste treffen. Hij heeft wat ideeën hoe dat voorkomen kan worden, maar Dindoa is gewoon een erg sterke tegenstander. Aanvang is om 19:00 in de Dindoa hal. Toch maar even gaan kijken dus, het kan alleen maar meevallen?!

Het tweede gaat een lastige wedstrijd tegemoet bij Telstar-3 in de Slag en ook hier moet worden gevreesd voor een afstraffing door de koploper uit Hoevelaken. Ons tweede zal de punten normaal gezien moeten halen tegen andere tegenstanders…