Op zaterdag 7 december vertrokken de vroege vogels om 8.15 uur vanaf de kantine naar de thuisbasis in de Veluwehal.

Onderweg in de auto zat de stemming er al goed in. De warming up vond al plaats in de auto en de muziek klonk hard door de speakers.
Eenmaal aangekomen in Barneveld was de E1 dus al goed wakker. En dat was goed te merken tijdens de wedstrijd!
Wow. Wat was dit een spannende en stoere wedstrijd! Iedereen wist goed zijn plek te vinden in het veld. Er werd goed samen gewerkt.
Ook de verdediging stond als een huis.
Maud was erg op dreef. Voordat haar vader kwam kijken, had ze er al twee in gemikt. En ondanks dat er af en toe een grote jongen inviel bij de tegenpartij….liet Revival zich niet kisten! Ze bleven doorgaan en knokken voor de bal.

Fantastisch samenspel zorgde voor een eind stand van 7-3!

Geweldige wedstrijd! Onder leiding van Anneke.