Vandaag komen de tegenstanders gekookt de auto’s uit na een lange rit. Het 2e speelt tegen Tiel en ons 1e tegen Haarlem. Misschien werkt deze lange reis wel in ons voordeel???

De vaste coach van Revival 2 was vandaag niet in de gelegenheid ons bij te staan. Daarom was daar hulp ingeroepen van een vervanger en zijn assistente. Vol overgave gaven zij zich en begonnen hoopvol aan de wedstrijd. Natuurlijk gaat alles dan even iets anders, eerst een gepaste speech waarna er gezamenlijk ingelopen gaat worden. Nadat de scheidsrechter een kleine attentie heeft mogen ontvangen, dit omdat het de week van de scheidsrechter is, Fluit deze de wedstrijd in! We gaan gelijk goed van start en komen direct op een voorsprong! Dit houden we mooi vol tot de rust en gaan mandarijnen eten met een 10-5 op het scorebord.

De 2e helft begon toch wat moeizaam, er waren 12 minuten nodig om een volgend goal te scoren. Dit verschil van een mooi aantal punten kan volgehouden worden en er wordt als een team naar de overwinning gewerkt! De gestelde doelstelling van onze coach Alex, 18 doelpunten voor ons werd in de laatste minuut ingewilligd. Het fluitsignaal klinkt en we winnen met 18-8.

Na de wedstrijd blijkt uiteindelijk dat we zelfs de koppositie te pakken hebben! 🎉

Na zo’n wedstrijd begint het 1e natuurlijk ook vol adrenaline en zelfvertrouwen aan de wedstrijd. Dit kan gevaarlijk zijn, maar jonge honden als het zijn gaan ze ertegenaan! Ook zette het 1e gelijk een mooie voorsprong neer, halverwege de eerste helft staat er 6-2 op het bord. Zaak is nu dit volhouden en ontspannen de rust in. Toen de rust aan de orde was gaf het scorebord 10-8 aan, Haarlem komt dus dichterbij. En dat blijkt na de rust ook wel, ze komen snel terug en binnen no time staat het 10-10. Iedereen zet de koppies weer even recht en het beste beentje voor! Dan moet het toch haast lukken! Het publiek zweept het hele team op en als 1 grote club jagen we op de overwinning! Het blijft een tijdje duelleren, gelijke stand en zelfs stuivertje wisselen qua voorsprong. De laatste 11 minuten staan de beentjes goed en de koppies recht, en is daar de kans om uit te lopen! Als de scheidsrechter een lange ademteug neemt en de laatste keer op zijn fluitje blaast is daar het vreugdemomentje! 24-19!!!! Jawel, De punten blijven vandaag in Terschuur!