Zo, dat was ff op tijd richting Harderwijk. Om 8:00 verzamelen en om 9:00 de wedstrijd. Tegelijk met 2 andere wedstrijden in één hal. Gezellig druk!

Al snel was duidelijk dat Unitas het van één heer moest hebben. Hij kon goed schieten en ballen er tussen uit pakken. Daar hadden wij het knap lastig mee. Maar ook wij hebben spelers die lekker fel zijn, dus ging het lekker gelijk op. Via 1-1 werd het 2-2 (2x Jara) en gingen we rusten.

Jara kreeg de taak om de goede jongen uit te schakelen, maar was is ie nou? Hij mocht even wat langer rusten, maar er werd al in Matthijs zijn oor gefluisterd; ‘dan heeft ie zo weer energie!’. Fenne bracht ons voor het eerst op voorsprong, 2-3. Maar daarna ging het helaas mis. Een doelpunt van dichtbij voor Unitas en in de laatste 10 minuten……jaja, je raadt het al; die goede jongen pakte er een paar ballen tussen uit en scoorde 2x.

Ondertussen hebben we wel hele goede doorloopballen gezien. Iets waar we de laatste tijd veel op aan het trainen zijn. Dus zijn we toch heel tevreden. We zijn blij met zulke tegenstanders, want daar leren we een hoop van!