…korfbal, dat was afgelopen woensdag, en zo konden de kids kennismaken met de korfbalsport en Revival. Een groot succes!

Revival-1 hervat de veldcompetitie zaterdag weer, en wel thuis tegen HKC. Zij kunnen ook succes gebruiken. Want dat is direct een heel belangrijk duel; drie ploegen staan onderop na de eerste veldhelft die voor de zaalcompetitie is gespeeld, met allen vier punten. Revival en HKC behoren tot die groep in degradatie nood, en hebben beiden de punten hard nodig. De terschuurse club degradeerde deze winter zonder overwinningen of gelijke spelen uit de eerste klasse zaal en staat nu op het veld ook nog onderop, maar met nog acht wedstrijden te gaan is die competitie pas na zaterdag halfweg. De ploeg van onze trainer van Drongelen tankte wel wat zelfvertrouwen uit een aantal van de laatste wedstrijden in de zaal waar men het de tegenstanders toch erg lastig maakte om Revival te verslaan. Op het kunstgras gaat de trainer rouleren met 5 om 5 en met wat extra ervaring hoopt het hele team zodoende zich veilig te spelen in deze tweede klasse om zo volgend jaar verder te bouwen. Aanvang is om half vier.
Komt dat zien! Is 1 in staat om na 14 verliesbeurten in de zaal weer eens de winst op te eisen? De oefenwedstrijd tegen Woudenberg afgelopen woensdag gaf hoop: winst!!

Revival-2 komt om twee uur in actie. Zij staan 1 puntje achter op MIA en dus op een keurige tweede plaats. Tegenstander is SKF met maar drie punten minder en dus belooft het een spannende middag te worden op sportpark “Overbeek” met veel zon!
Kom gewoon lekker even kijken… en genieten.

Jeugdteams beginnen ook weer, check de site.