Revival-1 staat zaterdag weer eens een wedstrijd op vreemde bodem te wachten, als VIKO in Vianen op het programma staat. Zonder Eltjo Lozeman en Laura Ringeling, wordt het even puzzelen voor trainer Henk Schimmel, en is de opgave om te winnen wellicht nog wat moeilijker.

Na vier speelronden staat Revival op een verrassende derde plaats met slechts een verliesbeurt tegen nummer twee DWS. Volgende week staat het tot nu toe ongenaakbare Reehorst op het programma en dus is het toch zaak voor Revival om zaterdag punten te pakken, want tegen de koploper mogen niet al te hoge verwachtingen worden gekoesterd volgende week, voor het jonge team uit Terschuur. Maar wie weet…

VIKO heeft alleen van degradant SEV weten te winnen, dus het team heeft de smaak nog niet helemaal te pakken, te meer reden voor Revival om zich fel te verweren tegen een achttal dat heel graag het thuispubliek op winst zal willen trakteren. Aanvang is om half vier op sportpark Blankenstein.

Ons team Revival-2 moet het in Nijkerk opnemen tegen Sparta-3, altijd een moeilijke tegenstander. Gezien de uitslagen lijken de teams echter wel aardig gelijkwaardig qua sterkte, dus het kan wellicht een leuke wedstrijd worden om te gaan kijken?!