Beste leden,

Vanavond zijn er in de persconferentie aanvullende maatregelen uitgesproken in verband met COVID-19. Ook als vereniging hebben we hier vanaf morgen nadrukkelijk mee te maken.

Voor ons zal dit betekenen:

– Er is geen publiek toegestaan op het sportpark.

Dit betekent dat zowel tijdens wedstrijden, als tijdens trainingen GEEN ouders op ons sportpark aanwezig mogen zijn.

– Benodigde ouders om de jeugd t/m 17 jaar naar de wedstrijden te vervoeren worden gezien als begeleiding en worden dus toegestaan op het sportpark.

– De kantine is gesloten.

Zowel tijdens de trainingsavonden als op de zaterdagen is de kantine volledig gesloten.

– De kleedkamers blijven open. De WC’s in de kantine zijn gesloten, men dient gebruik te maken van de toiletten in de kleedkamers.

De overige maatregelen blijven van kracht. Dit betekent dat iedereen, buiten de lijnen van het veld, 1,5 meter afstand moet bewaren (dus ook tijdens time outs en in de kleedkamers!). Daarnaast dient iedereen bij betreding van het sportpark de handen te desinfecteren. Wanneer je klachten hebt, blijf thuis!

De maatregelen gelden de komende drie weken. Het is momenteel nog onduidelijk of de ledenvergadering in de huidige opzet doorgang kan vinden, hierover zal ter zijner tijd bericht over volgen. Het is nog onduidelijk of er nog richtlijnen vanuit de KNKV zullen volgen (bijvoorbeeld over het aantal toegestane begeleiders bij elk team), mocht hier nieuws over komen, dan zullen we dit melden.

Mocht je je verder willen inlezen in alle Corona maatregelen waar we mee te maken hebben, kan dit via deze link: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/openbaar-en-dagelijks-leven/sport

Met vriendelijk groet,

Bestuur KV. Revival