Beste leden,
Afgelopen dinsdag hebben we helaas nieuwe maatregelen te horen gekregen, omdat het coronavirus toch weer oplaait. Zoals al in veel media al is genoemd, is dit weer een nieuwe uitdaging waar we als vereniging voor staan.
De nieuwe maatregelen schrijven voor dat alleen met een geldig coronatoegangsbewijs (QR-code) binnen gesport mag worden. Als vereniging zijn wij genoodzaakt om ons aan deze maatregelen te houden, ook al voelen we ons met de rug tegen de muur staan, omdat we beseffen dat er op welke manier dan ook er mensen gedupeerd worden.
Voor de komende periode betekent dit:

• Iedereen van 18 jaar en ouder zal worden gecontroleerd op een coronatoegangsbewijs bij betreden van de Veluwehal. Uitzondering hierop zijn de trainers van de jeugdteams.
  • De sportzaal aan de Sanderstraat is NIET toegankelijk voor ouders.
  • Ieder lid van 18 jaar en ouder die om wat voor reden dan ook, binnen de vanaf 6 november geldende maatregelen, niet kan of niet wil korfballen wordt gevraagd zich te melden bij Jeffrey. Ook wanneer je vragen hebt of extra toelichting wilt, kan je een bericht sturen naar Jeffrey.
  • Wanneer er samen gereden wordt naar de Veluwehal, is het advies in de auto een mondkapje te dragen.
    Op dit moment is het nog niet duidelijk wat de gevolgen zijn voor de competitie, hoe lang de maatregelen gaan gelden en hoe de handhaving er in de Veluwehal precies uit gaat zien.

We doen een dringend beroep op jullie allemaal om de regels en afspraken op te volgen, want wat we er ook van vinden, laten we ons sportplezier er niet door bederven.

Met vriendelijke groeten,