Afgelopen maandagavond was het zover, de bekendmaking wie de meeste loten/pepernoten had verkocht. Alle jeugd leden en belangstellende waren uitgenodigd om deze avond bij tewonen

En wat de mooie acties heeft opgeleverd voor de Club.

We mogen als club trots zijn op zulke actieve jeugd leden, die geweldig hun best hebben gedaan om zoveel mogelijk loten en pepernoten teverkopen voor de club.En dat is zeker gelukt.

De pepernoten actie heeft €1500 opgebracht

De Grote Club Actie heeft een monster bedrag op gebracht van ruim €5600 bijna het dubbele van vorig jaar,

Het Bestuur is hier zeer blij mee, en zijn al druk bezig om het geld goed te besteden. we verwachten dat jullie in het nieuwe buiten seizoen hier meer van tezien krijgen. Dus nog even geduld.

We willen als organisatie van deze acties onze jeugd, ouders, en de loten kopers en niet tevergeten de Bedrijven die een mooi superlot hebben aangeschaft bedanken , zonder hun steun hadden we dit niet kunnen realiseren.

En na de uitreiking was er tijd voor taart.

Ieder jeugd lid kreeg na afloop een mooi tasje kado als bedankje voor hun in zet.