Revival-1 speelt morgen in Koog aan de Zaan een verre uitwedstrijd tegen Roda. Na de eerste winst van afgelopen zaterdag zou de ploeg van Bert van Drongelen ook hier enige kans moeten maken. Want Roda won van Rapid en KVZ, de twee onderste ploegen, terwijl Revival zelf ook van KVZ won. Op papier zijn er dus kansen, maar de trainer staat pas vier wedstrijden voor de groep en moet vanwege blessures continu improviseren. Voor Simone ter Rahe en Maaike van Veldhuizen vallen Carlijn Kraak en Ilse van ’t Bosch zaterdag in, om het achttal te completeren onder leiding van aanvoerder Eltjo Lozeman die in een goede vorm is. De trainer gelooft er wel in als zijn team weer een goede pot kan spelen, aanvang is om 16:45 in sporthal De Koog.

Revival-2 komt uiteraard ook in een fantasie opstelling binnen de lijnen, maar wellicht kan hier ook eens een punt worden gepakt? Dindoa-5, makkelijk zal dat niet worden… Positief is in ieder geval dan Anke weer in de zaal tijdens de training werd gesignaleerd! Welkom terug, en succes allemaal team Revival-2!!