De nieuwe teamindeling is bekend. Zoals je ziet zijn de meeste jeugdteams wat kleiner geworden, om iedereen zo veel mogelijk aan spelen van wedstrijden te laten toe komen.
Dat houdt wel in, dat we hopen en verwachten dat iedereen zoveel mogelijk aanwezig is bij de wedstrijden. En je dus niet te gemakkelijk afzegt, want we doen aan teamsport!

We hebben met de indeling rekening gehouden met de mensen, teams en eisen van de bond. We kunnen niet iedereen 100% tevreden maken, maar volgens ons is dit het beste voor iedereen. Voor vragen en opmerkingen, mag je natuurlijk altijd één van ons aanspreken.

Een aantal teams waar nog geen trainer of coach bij staat, daar zijn we dan nog mee bezig. Hou daarvoor updates op de website in de gaten!

We wensen jullie allemaal een mooie zomervakantie toe.

Stuurgroep Technisch (TC) 2023-2024; Gisela/Henk/Arjan/Jan-Willem

Ontdek meer van K.V. Revival

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.