Met de zaalcompetitie voor de boeg, gaan we de veldcompetitie onderbreken bij de senioren, en eindigen bij de jeugd. Gezien de inmiddels krappe samenstelling van onze A1 (precies 8 spelers) de B1 (precies 8 spelers) en de C1 (9 spelers) en de krapte in dames bij ons 2e team, is er regelmatig doorgeschoven bij ziekte en blessures, of verhindering. Een aantal leden moest noodgedwongen meer dan 1 wedstrijd per zaterdag spelen. Om dit probleem in de zaal te verlichten of zelfs te verhelpen hebben we gekozen om het in de zaal wat ruimer in te gaan delen.

2e team, dit team zal worden versterkt met Wilanda en Selinde

A1, dit team zal bestaan uit: Bo, Dian S., Meike, Martian, Koen, Mats, Mila, Lize, Femke, Aiden, en Sara (11 spelers).

De trainer / coach is hier Carlijn.

C1, dit team zal bestaan uit: Jesse, Ilana, Dian v B., Lieke, Bas, Yonna, Manouk, Vanne, Else, Diana en Floor (11 spelers).

De trainers / coaches zijn hier Ilse en Bertine

En uit dit alles volgt dat de B1 is daarmee is vervallen.

Voor vragen of opmerkingen kan je je altijd melden bij de Stuurgroep Technisch

Jan-Willem, Selena (Arjan, Henk, Gisela)