Iedereen die zaterdag met Revival 1 heeft meegeleefd, live of via internet: Bedankt!!!

Revival 1 heeft genoten van alle aandacht, van het oplopen met de Mini’s tot de bloemen en de borrelhapjes na de wedstrijd! Het is fijn om zo gesteund te worden en dat heeft zeker het verschil gemaakt in de eindstand! De wedstrijd Dindoa-KVZ werd afgelopen zaterdag gestaakt vanwege een te gladde vloer. Vanavond blijkt dat Dindoa gewonnen heeft van KVZ en dat betekent:

Zaterdag 17 maart 2018 om 18.00 uur speelt Revival 1 de beslissingswedstrijd in Maarssen (OVVO/deKroon) tegen Ados. Deze wedstrijd wil je toch niet missen?!

Ja, ik wil mee! Wat moet ik doen?

Geef voor donderdagmiddag 15 maart door via bestuur@kvrevival.nl

1. Of je zaterdag komt en met hoeveel personen
  2. Of je vervoer hebt of niet
  3. Als je eigen vervoer hebt: hoeveel personen kun je meenemen?

Op deze manier inventariseren we hoeveel supporters er komen en geven we iedereen de gelegenheid om mee te kunnen gaan.

Nog even wat huisregels van OVVO/deKroon:

• Shooters zijn toegestaan, confetti beslist niet
  • Drinken is niet toegestaan in de sporthal en de kleedkamers
  • Eten is niet toegestaan (er staat verder niks beschreven, dus het lijkt erop dat zaterdagavond een uitstekende avond wordt om aan de lijn te denken 🙂 )