Revival D1 vertrok vanochtend naar Ermelo. Dindoa stond op het programma. Het veld lag vol met sneeuw. Gelukkig was de wedstrijd in de zaal!

Na een korte warming up waren beide teams er klaar voor. De spelers van Dindoa waren lang en daardoor was het af en toe moeilijk om te gooien. Complimenten voor Maja en Maud die hier elke wedstrijd mee te maken krijgen en zich hierdoor niet uit het veld laten slaan.

De kansen kwamen uit de diepe ballen vanaf de middenlijn. Mels, Yonna en Manouk wisten zo te scoren de eerste helft. Yonna schoot ook nog van afstand raak. Ruststand was 1-4.

Ook de tweede helft was Revival de betere partij. Dindoa scoorde alleen een strafworp. De rest van de doelpunten waren allemaal voor het team uit Terschuur. Mels scoorde twee keer: een afstandschot en een doorloopbal. Die laatste werd perfect aangegeven door de heel goed spelende Gisanne.

Dat Mels ook goed kan aangeven, bleek daarna: hij gaf de doorloopbal van Maud aan en Maud scoorde! En Mels had nog een diepe pass op Yonna. Zij scoorde de 2-8.

Bente kreeg in de eindfase een strafworp mee, maar die ging helaas over. Gelukkig wist Inge gelijk daarna een korte kans te scoren. Eindstand was 2-9 en de punten gingen mee naar Terschuur!

Als dit team nog wat georganiseerder gaat spelen dan kunnen ze het elke tegenstander erg lastig maken. Aan werklust geen gebrek in ieder geval!

Volgende week staat Telstar op het programma. Vorige keer in Hoevelaken net verloren, dus het beloofd spannend te worden. Aanvang 14.00u in de Veluwehal. Tot dan!