Vrijdag 10 mei staat sportpark Overbeek weer in het teken van het jaarlijkse stratenkorfbal toernooi van korfbalvereniging Revival. Het toernooi heeft 10 teams van volwassenen voor deze avond die in 2 poules hun wedstrijden afwerken, waarna halve finales volgen en de finale. De strijd gaat om de felbegeerde Cees Cup en natuurlijk de eer. Om een en ander laagdrempelig te houden, mogen er per team slechts drie korfballers (leden KNKV) mee doen. Ook voor de jeugd is er een aparte competitie samengesteld, met een thema; sprookjes, en deze competitie bevat 3 poules in verschillende leeftijdscategorieën. Na afloop is er een gezellige avond in de kantine waarbij ook nog een reis naar Mallorca wordt verloot. Aanvang is om 18:00 uur in Terschuur, de eerste wedstrijden beginnen om half zeven.