Dit seizoen de 2e zaterdag dat al onze teams thuis spelen van het nieuwe seizoen! Maar het gaat zeker gebeuren, 23 september na alle wedstrijden gaan we het seizoen weer mooi inluiden!

De eerste wedstrijden beginnen al om 9.00 uur, en ons eerste zal afsluiten met een klapper van een wedstrijd tegen Koveni 1. Een dag vol korfbal dus!!

Hierna zal er eten en drinken in overvloed zijn om de punten te vieren met elkaar. Rond 17.00 uur zal dit alles starten, uiteraard gezellig op en om het korfbalveld.

We gaan uit van ieders komst, dus al onze jeugd, ouders, opa’s, oma’s, supporters, sponsoren en korfbal liefhebbers zijn welkom!

Graag weten we van tevoren op wie we kunnen rekenen, dit ivm het inkopen van al het lekkers, en de voorbereiding naar onze huis DJ.

Onkostenvergoeding:

Dit bedraagt €10,- voor alle leden van de A1 t/m alle andere senioren.

Voor jeugd onder de A1 zijn de kosten €5,- hiervoor krijg je veel gezelligheid, muziek en natuurlijk hoogstaand eten en drinken.

Je kunt je opgeven door even te antwoorden op dit bericht, stuur dus een appje naar 0615167834.