Startfeest 2021!!

Jahaa jullie lezen het goed! We zijn voornemens het startfeest door te laten gaan, uiteraard zijn we genoodzaakt ons aan een aantal regels te houden. Het zijn slecht ‘kleine aanpassingen’ waar we volgens ons allemaal al wel deels aan gewend zijn.

We verwachten dat jullie hier begrip voor hebben zodat we er samen een supermooie avond van kunnen maken!

1. Het startfeest zal plaatsvinden op 11 september na afloop van alle thuiswedstrijden. Dit zal ongeveer starten om 17.00 uur.

2. We hebben een Bordeaux rode zone gemaakt en daarbinnen kan iedereen vrij bewegen. Dus geen 1,5 meter afstand.

3. Er kunnen max. 150 bezoekers komen en iedereen zal geregistreerd moeten worden, we hebben dus voor deze avond een maximum aantal totaal personen. Dit geldt voor alle leeftijden.

4. Om deze Bordeaux rode zone binnen te komen, wordt iedereen vanaf 12 jaar gecontroleerd op een Corona toegangsbewijs. Je krijgt alleen toegang indien je aantoonbaar gevaccineerd bent en de laatste vaccinatie 2 weken oud is, of je hebt een geldig negatief testbewijs.

5. Je kunt de test 24 uur van tevoren gratis laten uitvoeren via de teststraat bij de Goudreinet. Je dient zelf een testafspraak te maken via www.testenvoortoegang.org

6. Bij de ingang laat je de QR-code zien vanaf je telefoon, deze wordt gecontroleerd. Let op, dit wordt strikt gecontroleerd!!!

7. Iedereen dient zich aan te melden, iedereen met welke leeftijd dan ook. Je kunt je aanmelden via een reactie op dit bericht of via 0615167834.

8. Het startfeest begint rond 17.00 uur en duurt tot 00.00 uur.

9. Bij de toegang dient een onkostenvergoeding betaald te worden. Dit bedraagt €10,- voor alle leden van de A1 t/m alle andere senioren. Voor jeugd onder de A1 zijn de kosten €5,- hiervoor krijg je veel gezelligheid, muziek, hoogstaand eten en drinken.

Wij hebben enorm zin in een mooi startfeest en hopen op jullie aanwezigheid en begrip voor bovenstaande. Hopelijk is het eenmalig met deze aanpassingen, maar een ouderwets gezellige start van het seizoen kan op deze manier doorgaan!