Na twee gewonnen wedstrijden kan Revival-1 zaterdag tegen Sparta opnieuw een uitdaging tegemoet zien. Wilko Jansen is licht geblesseerd en zal niet mee kunnen spelen. Wetend dat van de laatste 16 ontmoetingen Sparta er 11 won, zal het ook nu wel weer een lastige opgave worden. Maar vooralsnog lijkt er geen absolute favoriet in de poule te zitten die alle wedstrijden makkelijk wint dus spannend zal het sowieso week op week wel worden. Het team van trainer Kuijsten start om half vier op het eigen sportpark Overbeek.
Daarvoor speelt Revival-2 en tegen Wageningen lijken de kansen wat beter dan de afgelopen 2 wedstrijden die ondanks de eigen inzet toch vrij dik verloren gingen. Elke week is er weer een frisse nieuwe kans om wat te proberen met het team. Voorlopig zal het nog wel moeilijk blijven een punt te pakken, maar wie weet, gewoon vol doorgaan als team en dan komen de resultaten zeker een keer! Aanvang om 14:00 uur.