Zaterdag gaat Revival-1 op bezoek bij Rigtersbleek in Enschede. De toch al kleine selectie van trainer Bert van Drongelen kent twee wijzigingen want basisspelers Simone ter Rahe (ziek) en Eric van de Glind (schorsing) zijn er niet bij. Ze worden vervangen door Fred Lozeman en Carlijn Kraak. Dat het een lastige wedstrijd gaat worden is duidelijk, maar Revival zal in ieder geval proberen om zo goed mogelijk tegenstand te bieden. Rigtersbleek is koploper in de poule en zal thuis haar ongeslagen status willen behouden en uitbouwen. Het lijkt er dan ook op dat Revival, nog puntloos onderop moet hopen op een hele goede dag. Wie weet wordt morgen gewoon het eerst punt behaald in dit moeilijke zaalseizoen? …en anders de blik maar moet richten op volgende week, als Sparta Nijkerk (zevende in de stand) op bezoek komt in de Veluwehal. Aanvang in Enschede is om 20.30 uur in de Pathmoshal.
(Vind je dat te ver rijden, kom dan in ieder geval volgende week kijken)

Revival-2 komt daardoor ook met een gewijzigde selectie op de been. Pakweg 17.30 mag het bij Devinco proberen de punten te pakken. Gezien de stand kan het alle kanten op, na vier wedstrijden zijn beiden beland in de middengroep. Alles is meegenomen zullen we maar zeggen bij deze uitwedstrijd. We hopen natuurlijk op een mooie overwinning!