Revival-1 treft Zwart-Wit in sporthal “De Mors” in Delden voor de derde wedstrijd deze zaalcompetitie. De selectie van Revival wordt geteisterd door wat ziekte en blessures, dus het is een beetje aanpassen voor trainer Henk Schimmel uit Warnsveld. Beide clubs troffen Regio en HKC als eerste twee tegenstanders en beiden wisten eenmaal te winnen, dus op papier belooft het een spannende pot korfbal te worden.

Vorig veldseizoen 2021-2022 zaten Zwart-Wit en Revival ook bij elkaar in de poule in de tweede klasse, en verloor de Terschuurse formatie tweemaal met dubbele cijfers. Inmiddels heeft Zwart-Wit het op het veld ook moeilijk in de tweede klasse (waaruit Revival degradeerde) en dus wordt het interessant om te zien hoe dit team nu presteert tegen Revival, dat zich dus kan revancheren. Aanvang is om 17.00

Revival-2 is vrij, dus dat betekent een volle reservebank bij 1