Revival-1 uit Terschuur hervat zaterdag ook weer de zaalcompetitie. Dit is na de lockdown een nieuwe en halve competitie met 4 clubs waarbij iedereen elkaar wel tweemaal treft. De eerste en enige wedstrijd die Revival speelde op 27 november telt dus niet meer mee.

Tegenstander is morgen wel hetzelfde team van DUKO, waar in de eerste wedstrijd van werd verloren. Tot en met driekwart van de wedstrijd bleef Revival bij, maar via 13-13 werd het destijds 18-14 voor DUKO. Trainer Kuijsten was hier niet bij waardoor voorzitter Jeffrey van de Bunt zijn plaats op de bank innam. Ook een oefenwedstrijd verleden week ging verloren, maar inmiddels is er weer een week prima getraind.

Zaterdag heeft het terschuurse achttal dus wat goed te maken, maar het is vanwege corona perikelen nog onzeker of het team compleet is. Gelukkig heeft men thuisvoordeel, waarbij publiek ook weer welkom is. Aanvang is om 18.15 uur in de Veluwehal.

Of Revival-2 ook in actie komt is nog onzeker. Aanvang hier is 14.25 in de Veluwehal tegen MIA-3