Revival gaat zaterdag op bezoek bij koploper VEO in Voorburg. Het puntloze team uit Terschuur wacht dus een heel moeilijke opgave tegen de nog ongeslagen lijstaanvoerder.
Temeer omdat steunpilaar Eric van de Glind moet afhaken met een spierblessure en het team van Jan van Essen dus wederom niet compleet is. Matthijs de Wit zal invallen voor de geplaagde lange man die ook afgelopen zaterdag de wedstrijd al met moeite kon voltooien in Terschuur. Zaak voor Revival om in de komende wedstrijden ergens voor een stunt te zorgen om zodoende de aansluiting weer te hervinden met de onderste ploegen, en om zodoende wat zelfvertrouwen te tanken. Aanvang is om half vier op sportpark Westvliet.

Het tweede verloor afgelopen zaterdag kansloos en kreeg vele doelpunten om de oren. Carlijn en Matthijs werden dan ook nogal gemist zo lijkt het. Tegen Noviomagum is er weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Let op deze wedstrijd is al op vrijdagavond!