Zaterdag speelt Revival-1 uit Terschuur wederom een thuiswedstrijd en deze keer is dat tegen het team van Zwart-Wit. De uitwedstrijd ging in december nog met 22-16 verloren, maar inmiddels lijkt Revival de vorm te pakken te hebben. Ook Zwart-Wit, dat verleden jaar haar honderdjarig bestaan vierde, heeft zelfvertrouwen opgedaan afgelopen zaterdag, door Regio ’72 te verslaan met 24-14.

Trainer Henk Schimmel is er zaterdag weer bij, en weet dat een eventuele winst op de ploeg uit Delden betekent dat Revival ook volgend zaalseizoen wel uit zal komen in de tweede klasse. Het gat met de drie onderste ploegen wordt dan vier of vijf punten met daarna nog vier speelronden te gaan. Zover is het nog lang niet, de wedstrijd begint al om 14.30 uur in de Veluwehal in Barneveld. Komt dat zien!

Revival-2 speelt in afwezigheid van Selinde en Wilanda in een iets gewijzigde opstelling tegen Oost-Arnhem 5 om 20.30 een inhaalwedstrijd. Dat team hoort bij de top-3 en is normaal gezien te sterk voor ons tweede, maar wie weet wat er tijdens dit carneval weekend voor gekke dingen kunnen gebeuren?