Met nog 4 ronden te spelen begint het erg spannend te worden in de tweede klasse waarin Revival-1 speelt. Vooral onderin dan, want aan kop gaat Telstar en het is een kwestie van tijd voordat onze buren het kampioenschap gaan binnenhalen. Voor degradatie staat Rheko op 3, Revival op 4 en net daar boven en voorlopig veilig KCD op 6 en Luno op 8.

Elk punt is er 1 voor Revival, en hopelijk gaat het a.s. zaterdag 10 februari lukken om de reeks verliesbeurten te doorbreken, want de laatste overwinning dateert van 25 november. De uitwedstrijd tegen Luno werd daarna op 2 december met 15-9 verloren en sindsdien zijn er geen punten behaald. Zonder Bertine van de Mheen (buitenland stage) maar met trainer Brack zal Revival fit en compleet aan de wedstijd beginnen is de verwachting, en daarbij kan steun van publiek zeker helpen om het team supporten. Aanvang is pas om 19:00 in de eigen Veluwehal.

Revival-2 kent een goede periode door tweemaal op rij 17 maal te scoren in de laatste wedstrijden, maar krijgt zaterdag met NRC’22 een hele zware dobber aan de koploper in de poule. Maar wie weet is er toch iets mogelijk. hier is de aanvang 17:40 uur.

Revival-A1 komt weer voor het 2e in actie, om kans te houden op het kampioenschap, moet wel worden afgerekend met HKC-A1 en we gaan er stiekem vanuit dat dit mogelijk moet zijn na de 7-17 uit overwinning, maar…dat was in december. Er zal opnieuw gestreden moeten worden door het team van trainers Yuki en Eltjo. Hier wordt 16:20 gestart.