Wat was het afgelopen week een lekkere actieve korfbal week. Een week waarin onze vrijwilligers allemaal weer keihard hebben gewerkt om alles en iedereen mee te laten genieten van onze mooie vereniging. Dit door de trainingen op maandag die tegenwoordig voor zowel jeugd als senioren is, en de woensdag zoals elke woensdag onze velden helemaal vol staan. Maar afgelopen woensdag was daarbij het vriendjes en vriendinnetjes korfbal! En wat was dit ontzettend goed geregeld en daarom ook goed bezocht! Complimenten organisatie, en van harte welkom alle kinderen die graag willen komen mee trainen!

Donderdagavond stond in het teken van VEILIGHEID, dit ter bevordering van de veiligheid van een ieder op ons sportpark. Samen met Terschuurse boys is er een EHBO en reanimatie cursus gegeven. Deze werd goed bezocht door de vooraf opgegeven deelnemers. Vanuit Revival waren dit voornamelijk de trainers van onze jeugd. Zo doen we er met z’n allen alles aan om iedereen kennis te geven van de eerste hulp die toe te dienen is bij calamiteiten.

En toen als klap op de vuurpijl zaterdag, een zonovergoten Sportpark Overbeek! Zo had iedereen een eerste speel zaterdag voor zich gezien. En wat leent ons Sportpark zich goed voor zulke dagen! Er werden mooie wedstrijden gespeeld, veel gewonnen en veel geleerd! Mooie opstekers voor de komende wedstrijden. En ons vlaggenschip wist de hele belangrijke punten in Terschuur te houden in een hele spannende wedstrijd tegen HKC Hengelo!

En dan komt 2e paasdag er alweer aan, er staat ons een mooi kinderfeest te wachten. Er gaan paaseieren gezocht worden, dit samen met de jeugd van Terschuurse Boys. De paashaas zal er voor zorgen dat het geen makkelijk karwei gaat worden. De eitjes worden goed verstopt! Wij wensen iedereen heel veel plezier geniet nog van het aanhoudende lekkere weer en fijne Pasen!