Revival-1 speelt zaterdag haar voorlaatste wedstrijd thuis in Barneveld. Rigtersbleek is dan de tegenstander en de bezoekers zijn veilig voor degradatie en uitgeschakeld voor de titel. Voor Revival geldt dat het alleen nog een theoretische kans op handhaving heeft, dan zouden de laatste drie duels winnend afgesloten moeten worden en mag Sparta Nijkerk geen punten meer pakken. Dat is onwaarschijnlijk en dus kan het team van aanvoerder Eltjo Lozeman lekker vrijuit spelen en hopen op de stunt, die tot nu toe is uitgebleven. Verleden week tegen Spirit was zijn team dichtbij een verassing maar bleek Spirit toch net even gemakkelijker te scoren. Morgen moet coach Bert van Drongelen opnieuw een vervanger voor Eric van de Glind opstellen. Aanvang is om half zeven.

Revival-2 speelt tegen Devinco 2 om kwart over vijf en hier worden wekelijks volop punten gepakt. Na Kesteren gepakt te hebben afgelopen zaterdag, is Devinco op papier een iets mindere tegenstander, maar… Revival 2 weet ook heus wel wat verliezen is, dus niets gaat vanzelf. De vraag is of Amber voor de derde wedstrijd op rij veel weet te scoren of dat de doelpunten nu toch weer van een ander komen of verdeeld worden over het hele team. Het tweede kan nog een prachtige tweede plaats pakken, terwijl Devinco erg moet oppassen voor degradatie, dus de gastploeg zal vast en zeker strijd gaan leveren!