Revival-1 treft zaterdag thuis in de Veluwehal het lastige HKC. De heenwedstrijd eindigde in een 13-11 overwinning voor het vrij fysieke HKC dat er vol voor ging. HKC heeft de laatste vijf duels in winst weten om te zetten en is daardoor gedeeld koploper na acht speelronden. Een geduchte tegenstander dus voor de ploeg uit Terschuur dat het de laatste weken ook goed heeft gedaan, in deze poule waar de verschillen niet groot zijn. Helaas is trainer en coach Henk Schimmel er zaterdag niet bij, de honneurs zullen worden waargenomen door de vaste teambegeleidster; Gisela Spanjer. De thuisploeg hoopt op een spannende en faire pot korfbal in Barneveld, de wedstrijd begint om 19.20 uur.

Revival-2 speelt zaterdag ook weer eens, en wel om 18:00 uur tegen Reehorst ’45 – 3 uit Ede. Dit team won de heenwedstrijd van ons tweede en laten dat nu net de enige twee punten zijn die het team heeft gehaald?! Tijd voor Revival om wat recht te zetten dus, ons tweede dat inmiddels 2 overwinningen heeft behaald in 5 duels.

De A1 kan bij winst op een tweede plaats komen te staan, hier is de aanvang om 16:05