Na een redelijk succesvol zaalseizoen in de tweede klasse, waar verleden jaar een door het winnen van twee beslissingswedstrijden nog handhaving moest worden afgedwongen, kan Revival-1 tevreden terugkijken op de behaalde vierde plaats.

Nu het veldseizoen -een klasse lager- weer verder gaat, is Revival daar gedeeld als derde geklasseerd. Reehorst uit Ede is hier torenhoog favoriet, maar daar achter wil Revival graag het maximale halen met een tweede plaats die nu nog in handen is van DWS. Daarvoor is zaterdag winst op Kesteren nodig, maar trainer Henk Schimmel onderschat die ploeg zeker niet, want Kesteren werd met liefst 22 behaalde punten tweede in de zaal derde klasse. Iedereen is fit in de Revival selectie op Bas Ringeling na, hij zal naar verwachting worden vervangen door Hidde Schimmel. Aanvang is om half vier op sportpark Overbeek in Terschuur.

Revival-2 begint de tweede veldhelft met een vrij weekend (of eigenlijk 3 achter elkaar) terwijl de wedstrijd van de A1 is verzet naar maandag 22 mei 20.00 uit bij Antilopen in Leusden, omdat een heel aantal mensen van onze A met excursie zijn.

Ook de midweek wedstrijd van ons trotse MW-1 van afgelopen woensdag is verzet naar een latere datum, omdat de tegenstander het team niet compleet wist te krijgen. Een valse start dus voor deze 3 teams.

Alle jeugd begint zaterdag 22 april met een uitwedstrijd.