Zaterdag neemt Revival-1 uit Terschuur het in de Veluwehal op tegen Reehorst uit Ede. Een maand geleden eindigde de eerste ontmoeting in een verliesbeurt voor Revival met 21-17. (Ook Revival-2 verloor haar wedstrijd in Ede)

Met nog twee duels te gaan is het duidelijk dat of Duko of Revival gaat strijden in de degradatie wedstrijden die volgen op deze mini competitie. Juist deze twee teams haalden hun enige punt uit de onderlinge wedstrijd. Het lijkt er dus op dat die beslissing valt in de laatste speelronde volgende week, als die teams elkaar weer treffen. Om de druk op die wedstrijd te verlagen zou het heel mooi zijn als Revival zaterdag een of twee punten overhoudt tegen Reehorst. En dat kan volgens aanvoerder Ilse van’t Bosch: “als de lijn van afgelopen zaterdag wordt doorgezet, maar dan met een betere afronding” aldus de speelster uit Zwartebroek.

Aanvang is al om 13:15 in Barneveld. Dus kom allen op tijd ons team aanmoedigen! Het was erg gezellig verleden week op de tribune, maar helaas deze week geen nieuwe versie van de Masked Singer, maar wellicht nu wel de punten in eigen huis houden?

Ook Revival-2 speelt tegen Reehorst (2), al om 12:00, dus dat wordt de wekker zetten! Reehorst 2 is hier koploper, maar ons tweede heeft niets te verliezen, want het staat al met 1 been in de degradatie poule. MIA 3 heeft al 4 punten op de derde plek en Revival 2 nog steeds 0. Dus dat wordt alleen nog wat als, als.. als. Volgende week is het wel MIA 3 – Revival 2, dus dat belooft een mooi slot!