Zaterdag reist Revival-1 vanuit Terschuur naar Zelhem om daar te korfballen tegen SEV. Een heel bekende ploeg voor trainer Henk Schimmel uit het naburige Warnsveld bij Zutphen. SEV staat stijf onderaan zonder punten uit de voorgaande 10 wedstrijden en dat komt goed uit voor Revival, dat na de verliesbeurt tegen DWS dan de draad weer op kan pakken. Bas Ringeling is er naar verwachting niet bij en zijn plaats wordt opgevuld door Hidde Schimmel. Het hoogst haalbare voor Revival is nu eigenlijk de derde plaats, dus het doel moet zijn om zoveel mogelijk punten te pakken, en mooie wedstrijden af te leveren. Aanvang is om 15:30 op sportpark “Pluimerskamp”.

Revival-2 speelt al om 11:45 bij de buren; het grote Antilopen in Leusden. Bij winst van Antilopen is dit team kampioen, dus Revival moet proberen haar sportieve plicht te vervullen. De eerste ontmoeting eindigde in 9-24 dus daar valt wel wat revanche op te halen mogen we hopen? Het wordt sowieso mooi weer voor een potje korfbal!

(foto’s uit de [digitale] Barneveldse Krant van afgelopen zaterdag)