Revival-1 ontmoet zaterdag 16 december een oude bekende, namelijk het team van Hellas ’63 uit Nunspeet. De titel lijkt weggelegd voor het nog ongeslagen Telstar dat verleden jaar ongelukkig degradeerde, zodat de rest van de teams plek 2 tot en met 8 mag verdelen. Hellas staat een puntje achter op DWS in die strijd om de tweede plek terwijl Revival dan weer twee punten minder heeft dan Hellas. De selectie heeft afgelopen woensdag goed en fanatiek getraind en moet gebrand zijn op een mooie revanche. Zonder Rozemarijn Kamphorst wordt wel een aanvallende dame gemist, maar nu kunnen en moeten de rest van de spelers het laten zien. We hopen op een mooie uitoverwinning!

Revival-2 mag naar Enschede zonder coach Max en Eric, dus ook hier mogen invallers hun beste beentje voor zetten. Elk punt zou een overwinning betekenen, maar op zijn minst een degelijke en leuke wedstrijd spelen moet het doel zijn. Ons Clubje is de tegenstander.

Beide wedstrijden zijn al halverwege de middag om 15:00 en 15:15