Zaterdag 20-1 mag Revival-1 het opnemen tegen Telstar in Hoevelaken. De ploeg die het kampioenschap in de tweede klasse zal gaan binnenhalen, is uiteraard zwaar favoriet voor de zege. De buurman scoort gemiddeld per wedstrijd 23 maal en staat ongeslagen bovenaan. Na de 5-23 uitslag van november moet Revival nog wel wat goed te maken, want toen lukte er maar erg weinig bij Revival. Met een zesde plek staat Revival nog steeds veilig voor handhaving, maar komende weken staan de cruciale duels tegen KCD en Rheko op het programma, en dan zal het tot het einde spannend blijven wie degradeert.

Revival mag verliezen morgen, maar wil met opgeheven hoofd het veld kunnen verlaten en gewoon een goede wedstrijd spelen.

Revival-2 speelt weer eens in Enschede, tegen DOS-WK 3 -de club met nog nul punten-, dus we hopen op een mooie uitslag hier!