Zaterdag 3 februari mag Revival-1 uit Terschuur naar Doorn afreizen, om aldaar KCD te ontmoeten voor een belangrijke korfbalwedstrijd. De teams staan beiden op 4 punten nog dicht bij de degradatiestreep, mede omdat Rheko afgelopen zaterdag tegen Revival haar eerste overwinning boekte en daarmee gevaarlijk dichtbij is gekomen op drie punten.

Trainer Brack stelt echter: “dat het een belangrijke pot is, maar ook dat er nog niets verloren is”, aldus de in Amersfoort woonachtige coach. En dat klopt, want met nu nog vijf speelronden te gaan, zijn er nog 10 punten te verdienen voor alle teams, en in de laatste ronden zijn er nogal eens verrassende uitslagen te noteren.

Al het zelfvertrouwen weer terugkeert bij Revival, en daarmee het vizier weer wordt scherp gesteld, moet het mogelijk zijn om een resultaat te behalen. Aanvang is zaterdag al om kwart over 1, in sporthal Steinheim.

Revival-2 speelde afgelopen zaterdag een uitstekende pot, en wist met hard werken en veel scoren toch behoorlijk goed aan te haken bij Rheko-3 dat gedeelde koploper is. Zaterdag wacht een uitwedstrijd tegen Zwaluwen-4 dat nu zes punten heeft en daarmee vierde staat. Ons tweede staat gedeeld zevende en laatste, maar op basis van afgelopen zaterdag zou een puntje meenemen uit Zevenaar toch niet onmogelijk moeten zijn? Met nu nog 5 wedstrijden te gaan moet die laatste plek maar eens verlaten worden!