Na twee weken rust mag Revival-1 weer korfballen, in een uitwedstrijd tegen Achilles in Almelo.

Na opeenvolgend driemaal winst en een gelijkspel staat het team uit Terschuur nu op een gedeelde vierde plek met Achilles, met nog zicht op plek drie. Ook naar onderen moet nog worden gekeken, want de gedeelde nummers zes en zeven staan op slechts drie punten achterstand. En met nog vier wedstrijden te gaan is er dus nog van alles mogelijk, omdat de nummers zeven en acht degraderen. Gezien het spel van de laatste weken moet er wat te halen zijn in Almelo, de ontvangende club verloor juist haar laatste drie wedstrijden. De eerste ontmoeting tussen Revival en Achilles in Barneveld eindigde net voor de kerstdagen echter in een klinkende 18-20 overwinning voor Achilles, dat trainer Rudi Struijk na dit seizoen ziet vertrekken. Aanvang is om 15:30 uur in sporthal de Sluiskade.

Revival-2 speelt om 14:00 uur in en tegen Kesteren. De eerste ontmoeting einigde in een 14-7 overwinning, maar resultaten uit het verleden… Gezien de stand op de ranglijst mag dit eigenlijk niet misgaan, maar eerst maar weer eens winnen, de beginstand is gewoon weer 0 – 0.