Revival-1 gaat zaterdag op bezoek bij een oude bekende, als men in Ede speelt tegen Reehorst ’45. De laatste ontmoeting was weliswaar erg lang geleden, en gezien de huidige situatie, is het voor veel teams elke zaterdag weer puzzelen wie er meedoet en wie niet. Reehorst verloor afgelopen zaterdag heel ruim van Rood-Wit maar wist toch 18 maal te scoren, terwijl Revival met 14-14 een gelijkspel af wist te dwingen. Voor de Terschuurse ploeg een belangrijk punt, ook mentaal. Wilko Jansen is er vanwege een blessure zaterdag niet bij, maar het team van aanvoerder Ilse van ’t Bosch heeft goed getraind en wil doorbouwen op wat is ingezet. Verder lijkt ons eerste compleet! Aanvang is on 16:50 uur in sporthal ’t Riet.

En eindelijk speelt Revival-2 dan ook, om 15:35 in dezelfde hal tegen dezelfde tegenstander. Hier speelden Rood-Wit en Reehorst verleden week met 17-17 gelijk. Uiteraard zal het weer heel moeilijk worden voor ons tweede om te winnen, maar wie weet wat er zaterdag weer staat te gebeuren. Sanne, Yuwei, Bert(ine), Selinde, Wilanda, Marijke, Gerline en al die anderen gaan alles geven om punten te pakken. Dus komt dat zien, publiek is welkom!!