Zaterdag speelt Revival-1 haar eerste uitwedstrijd tegen HKC in Hengelo. Dit team promoveerde uit de derde klasse, terwijl Revival degradeerde uit de eerste klasse. Het belooft dan ook een interessant treffen te worden in de tweede klasse. Beide teams verloren overigens hun eerste wedstrijd verleden week. Trainer van Drongelen neemt de selectie mee naar de volgende onbekende opgave dus, wetende dat er nog meer onbekende tegenstanders zullen volgen de komende weken. Simone Overeem keert weer terug in de selectie zaterdag. Aanvang is om half vier op sportpark ‘t Wilbert.

Revival-2 komt ook in actie en heeft in ieder geval alvast een goede start gemaakt met de winst op Dalto afgelopen zaterdag. Nu deze lijn proberen door te trekken!