Onze eerste wedstrijd gaat zo beginnen! We vinden het allemaal enorm spannend! 😬 Revival heeft een doelpunt, want onze tegenstander scoort in onze korf! Het staat 1-1 πŸ˜€ na 4 minuten.

Al 1-2 voor Woudenberg, er wordt snel gescoord. Bert schreeuwt zijn longen uit zijn lijf. Revival heeft ondertussen 4x op de korf geschoten. Het volgende doelpunt komt eraan! 1-3 voor Woudenberg en 1-4.

Het is rust, we krijgen wat tips van onze coach. Het gaat eigenlijk heel goed!

We zijn weer begonnen en het staat alweer 1-6 en 1-7. Onze tegenstanders kunnen heel goed scoren. Wij kijken goed hoe ze dat doen en proberen ook te scoren. Overspelen gaat al heel goed! De superspeler is ingezet.

Zo, even pauze! Hard werken zeg, zo’n wedstrijd! Inmiddels is het 1-9 en wij gaan voor de aanval πŸ’ͺ🏻.

1-10, 1-11 en 1-12. Einde wedstrijd! Goed gespeeld allemaal! De strafworpen hebben we gewonnen met 4-2 πŸŽ‰

Dit zijn onze toppers: