Vandaag mocht onze F1 aantreden tegen Mia. Een bekende tegenstander die altijd lastig in te schatten is. Dat we bij de les moesten blijven bleek direct. We kwamen met 1-0 achter maar daarna nam onze F1 geen risico en ging vliegend uit de startblokken en zette een reeks van 4 doelpunten op rij neer! 1-4! Door Lieke en Mieke. Mia moest even bijkomen en kwam voor rust nog terug tot 3-5.

Het beloofde een spannende tweede helft te worden na rust drong mia direct aan en kwam terug tot 5-5. Gelukkig stopte Doreen de comeback met een mooi schot 5-6. Daarna gaf onze F1 Mia geen kans meer terug te komen in de wedstrijd als Mia scoorde volgde direct het antwoord van onze F1. Einduitslag 7-10.

Een mooie wedstrijd wat hebben we goed ons best gedaan. Het wachten is op de andere uitslagen om te kijken of we misschien een plekje kunnen stijgen.

Nu eerst kerstvakantie 12 januari spelen we verder dan de derby tegen DWS. Kom ons allemaal aanmoedigen!