Vandaag hebben we tegen Regio 72 gespeeld. Het was een eind rijden, maar we waren direct scherp! Binnen 3 minuten scoorde Mieke haar Hattrick! Zo 0-3 voor! Lieke wilde niet achterblijven en scoorde ook 2 keer en zo ging het door. Na de eerste 10 minuten van deze wedstrijd stond het 0-7 voor. Met deze stand was de weerstand van Regio gebroken. De punten zaten zo goed als in de tas. Maar wat bleef iedereen goed zijn best doen! Roel onderschepte diverse ballen en Doreen scoorde! Maud gaf bij meerdere doelpunten dé belangrijkste eindpass. We beleven goed opletten, samen spelen en scoren! Bente scoorde ook nog vrolijk mee en Manouk stond als een huis te verdedigen. Richting de rust stond het 3-9 en leek Regio nog terug te komen het werd nog 4-9 maar echt spannend werd het niet meer. Wat een goed samenspel kortom leuke en goede wedstrijd..de eindstand………….6-16! Op naar volgende week de pittige thuiswedstrijd tegen Unitas. Aanvang 10:05. Komen jullie allemaal kijken??