De laatste wedstrijd van dit seizoen was die tegen Mia een belangrijke pot om de 2de plaats veilig te stellen. In een regenachtig en bewolkt Terschuur begon onze F1 aan de wedstrijd. We dachten rustig te beginnen maar werden direct wakker geschud 0-1 achter! Dat zorgde ervoor dat we weer scherp werden. Roel passte op Mieke en die schoot hem erin, hoppa 1-1 en toen Ze toch lekker op dreef was meteen de 2-1. Mia moest even bijkomen van deze comeback maar dat duurde niet lang. Het werd zelfs 2-4!Dat mochten we niet laten gebeuren we voelden de tweede plaats uit onze handen glijden en dus streden we door! Lieke en Doreen scoorde beiden prachtig op aangeven van Bente en Manouk en de stand was weer omgekeerd 6-4! Met rust stond het 6-5 en was het nog altijd spannend!

Mia kwam fris uit de rust en maakte gelijk 6-6 nu ging het erom spannen en dat voelden we haarfijn aan met mooie passies van Maud, Roel en Fenne wist Mieke maar liefst 3x te scoren. 9-6 en de weerstand leek gebroken alleen toen de super speler erin kwam waren we even uit balans. Die scoorde direct…9-7 Maud liet zich niet van de wijs brengen en maakte de 10-7. Wederom kwam de super speler erin en dat zorgde voor verwarring…10-8….10-9 en in de allerlaatste seconde 10-10

Maar het belangrijkste was dat we een punt binnen hebben gesleept en daarmee zijn we keurig als 2de geëindigd!

Bedankt ons publiek voor een steun het hele seizoen. Bedankt Hidde, Bas en Selena voor alle trainingen en het coachen!

0-1 6-6

1-1 Mieke. 7-6 Mieke