Revival E1 speelde vanochtend een super goede wedstrijd tegen Dindoa. Ook al waren ze gemiddeld drie koppen kleiner dan de tegenpartij, het hield ze niet tegen om supergoed te spelen.
De spanning liep al snel op. Vlak voor de rust stonden ze met 2-0 achter. Wessel stond voor de korf en kreeg een prachtige diepe bal aangespeeld….en JA! Vlak voor de rust scoorde hij en stond het 2-1. Dit had het team echt even nodig.  Wat opviel op deze zaterdagochtend was dat de verdediging sterk was. Het kwam zelfs voor dat de tegenpartij scoorde en de bal toch verdedigd was.
Helaas vocht Dindoa zich terug. Nadat Revival met 5-1 achter stond. Werd het nog wel even heel spannend in de laatste tien minuten. Jetse was naar de korf gerend. Hij pakte twee kansen. Maar de bal rolde net over de rand van de korf. Toen probeerde Vanne te scoren….Bas ving af en JA! Hij maakte er 5-2 van! De supporters vielen bijna van de bank! Wat een prachtige wedstrijd! Vooral omdat de spelers van Revival niet opgaven. Ondanks alles bleven ze het proberen en goed samen spelen. Echt waar….dit is een top team!

foto1 foto2 foto3