De Grote Club Actie is weer van start.

Afgelopen maandagavond is de Grote Club Actie weer van start gegaan bij Revival. De jeugd heeft eerst lekker patatje gegeten in de kantine, waarna ze in groepjes de dorpen in gegaan zijn om loten te verkopen.

De komende weken gaat iedereen hard zijn best doen om zoveel mogelijk loten te verkopen. Naast een mooie input voor de club die we gaan besteden aan een nieuwe speeltuin bij het korfbalveld zijn er ook mooie prijzen te winnen waaronder zelfs €100.000,- ,mooie reizen en vervoersmiddelen. Wil jij een lot kopen? Spreek dan een van onze leden aan. Of scan onderstaande QR code en koop direct jouw loten. En we hebben dit jaar ook weer de Superloten. Voor meer informatie kun je bij Alex terecht.

Bij vragen kun je terecht bij Jorik,Laura ,Simone Alex of mail naar gca@kvrevival.nl