Revival D1 heeft ook de laatste wedstrijd van deze competitie gewonnen. Qua spel waren de teams aan elkaar gewaagd, maar Revival was zuiverder in de afronding.

Om 13u begon de wedstrijd op het mooie sportpark in Harderwijk. Het weer was minder mooi; het heeft alleen maar geregend 🌧️
Inge, Manouk, Maja en Lieke werden goed verdedigd door Unitas. Overgooien was moeilijk, dus ze moesten flink aan de bak.
Gelukkig werden de paar kansen die ze kregen gelijk benut. Een afstandsschot van Lieke, een prachtige doorloopbal van Inge en nog een doorloopbal van Lieke bracht de stand op 0-3.
Na 12,5 minuut kwam het andere vak in de aanval. Mels scoorde uit een mooie diepe bal van Bente. 0-4!
Unitas speelde goed, maar wist niet te scoren. Revival was goed aan het verdedigen en kreeg meerdere keren de bal mee van de scheids.
Na de rust wist Lieke weer te scoren met een doorloopbal. Ook Maja had een doelpuntje verdiend. Wat speelde zij goed, zeg! Helaas ging de bal elke keer net naast.
Mels kwam weer in het veld nadat hij even had uitgerust op de bank. Hij schoot, maar werd van de zijkant verdedigd. De scheids zag het ook en floot voor een strafworp. En Mels maakt hem! 0-6
Unitas scoorde ook nog twee keer, maar wist niet te voorkomen dat Revival de punten mee naar huis nam.

Een mooie overwinning in het regenachtige Harderwijk. De D1 heeft laten zien dat zij terecht kampioen zijn. Nu nog een paar keer buiten trainen en dan lekker de zaal in.