02-12-2017, 18:02 | Van de redactie

TERSCHUUR In tien wedstrijden behaalde Revival slechts één punt, maar zaterdag stapte de ploeg van Bert van Drongelen voor het eerst dit seizoen als winnaar van het veld (24-23). ,,Laat dit het begin zijn van een nieuwe reeks”, aldus de coach van de Terschuurse formatie.

Dankzij een sterke eerste helft en vier treffers op rij na rust leek de zege al vroeg binnen te zijn, maar uiteindelijk moest Revival er hard voor werken. Een 17-9 voorsprong verdween als sneeuw voor de zon.

,,We werden wat nerveuzer en zij gingen alles of niets spelen. Vlak voor tijd werd het zelfs 24-23, maar gelukkig bleef het daarbij”, vertelt een tevreden Van Drongelen. ,,De mensen schoten met scherp en we verdedigden heel gedisciplineerd.”

Het was de laatste wedstrijd van Maaike van Veldhuizen, die stopt omdat ze in verwachting is.

Doelpuntenmakers: Eltjo Lozeman 8, Rozemarijn Kamphorst 7, Eric van de Glind 3, Maaike van Veldhuizen 2, Janno Kamphorst 2, Suzanne Ceelen 1, Ilse van ’t Bosch 1.

BRON: BARNEVELDSE KRANT