Revival treft zaterdag Exakwa thuis, een oude bekende voor de club uit Terschuur. Men heeft de punten zo langzamerhand wel nodig want al tweemaal werd een wedstrijd uit handen gegeven in de slotfase na een mooie voorsprong. Exakwa staat puntloos onderop en heeft de punten nog harder nodig maar hun eerste overwinning komt elke week dichterbij. Uit verloor de ploeg uit de polder tweemaal heel dik en dus heeft het team wat goed te maken. Trainer Schimmel wil natuurlijk proberen snel afstand te nemen, maar kan zijn achttal ditmaal wel doordrukken? Suzanne Ceelen speelt zaterdag voor de afwezige Rozemarijn Kamphorst, terwijl zowel Simone ter Rahe als ook Maaike van Veldhuizen niet helemaal fit zijn. De wedstrijd begint om half vier op sportpark Overbeek.

Revival-2 treft zaterdag koploper Devinco en dus belooft het op papier een spannende pot te gaan worden. Omdat Revival met 1 puntje verschil verloor van de nummer drie Dindoa, is de koppositie even uit het zicht, maar het vernieuwde team kan zaterdag goede zaken doen. Maandag wordt de wedstrijd tegen Sparta Nijkerk ingehaald dus dan weten we wel waar Revival-2 staat, in de race voor het kampioenschap of een sub-topper. Aanvang hier om twee uur precies.