Zaterdag speelt Revival-1 tegen Achilles uitAlmelo, en dat belooft een zware opgave te worden. Achilles verloor alleen heel nipt van koploper Oranje Zwart en won de andere twee wedstrijden. Een mooie uitdaging dus voor het Terschuurse team om deze kampioenskandidaat toch een punt of meer proberen afhandig te maken. Yuki Spanjer is weer op de weg terug na een blessure en daarmee heeft trainer Schimmel dus ook weer iets meer wissel mogelijkheden. Of de trainer er bij is, dat is nog een beetje onzeker vanwege een vervelende val eerder deze week. Revival kan nog eenmaal alles geven, want vanwege de feestdagen en vakantie, is de eerstvolgende wedstrijd pas vier weken later, op 14 januari. Aanvang zaterdag in de Veluwehal in Barneveld is 18:45 uur.

Revival-2 tegen Kesteren is verzet naar woensdag 18 januari en gaat dus morgen niet door!

Geen punten voor de team-manager poule dus morgen vanuit het 2e..